wtorek, 7 maja 2013

Podsumowanie cz. II Kwiecień - Wiosenne wyzwanie






Kolejny miesiąc z Ewą Chodakowską i aktywnością fizyczną :)




swoje podsumowanie prowadzę w kalendarzu Google




Jak widać dużo ćwiczyłam. Ostatni tydzień miesiąca wygląda słabo, ale to się wkrótce poprawi. Winowajcą jest praca...


17 dni z aktywnością na 30 dni które ma kwiecień.
W maju będę dążyć do ponad 20 :)
bardzo dużo chodzę, do pracy dojeżdżam autobusem lub pociagiem, ale po mieście przemieszczam się tylko i wyłącznie na nogach.


Muszę przyznać, że w zimie ćwiczy mi się łatwiej, im wyższa temperatura tym mniej przyjemnie mi się ćwiczy, ale się nie poddaje.


Muszę się pochwalić ilością wody, którą wypiłam. Bardzo zwracałam uwagę na ilość wypitych płynów i dziennie nie było to mniej niż 2 litry. Wciąż używam aplikacji na smartfony Water Your Body.


Nie jem słodyczy, czasem zdarza mi się zjeść ciasto domowej roboty, żeby ciocia się nie obraziła itp. sami/same wiecie jak to jest.




Podsumowanie:

sklalpel II 8 razy
Mel B ABS 7 razy
skalpel 4 razy
killer 2 razy
ramiona z fitup niestety tylko 2 razy
rower 5 razy (38,5 km) za mało :(




Efekty:

zauwazyłam płaskość brzucha i wyczuwalne mięśnie, kiedyś to była bardzo miękka podusia,
smukłe nogi, szczególnie uda,
dobra kondycja, mogę przejśc naprawdę długi dystans i zupełnie tego nie odczuć,
pośładki w odbrej kondycji, ale o tym pisałam wcześniej.

Wciąż zalegam z bieganiem, bardzo chciałabym zacząć ale.... 




Trwajmy w postawnowieniach :)

Pozdrawiam :)

kreseczka_ak






3 komentarze:

  1. szacunek! ja jestem leń okrutny i zabrać się nie mogę do jakiejkolwiek aktywności fizycznej :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Really love your blog!! Great post :)

    LOVE BODIL,
    PurePreciousPerfection.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zastanawiam się nad kupnem tej książki, od tygodnia ćwiczę, ale u mnie też jest winą brak czasu, więc jestem mało systematyczna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...