wtorek, 12 lutego 2013

Startuję!!! :)



Tak, dzisiaj nadszedł ten dzień :)



Po kilkumiesięcznym intensywnym myśleniu zaczynam prowadzić bloga. Duży uśmiech na mojej twarzy :D






Dlaczego zaczynam?? 


Przede wszystkim dla siebie, to będzie motywacja do działania na wielu obszarach mojego życia, które się zmieniło i będzie się zmieniać.


O czym będę pisać??


.... o moim życiu, tytuł bloga nieprzypadkowy kreseczka w małym, ale też i wielkim mieście.
Mam głowę pełną pomysłów, mam nadzieję ciekawych nie tylko dla mnie.


 

Będzie trochę o (kolejność przypadkowa):

 
kosmetykach
zdrowym stylu życia
zakupach
podróżach
modzie 
planowaniu ślubu i wesela 
storczykach 
życiu codziennym 
pracy, szukaniu pracy.





2 komentarze:

  1. Założyłaś bloga :) Będę zaglądać. Pozdrawiam z wielkiego miasta :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Most of us have the notion that the acting is an in-born quality and by practising ourselves
    we can compete with others. A very simple explanation of Selective Mutism is the
    phobia or fear of being seen speaking. In this social anxiety disorder test,
    you will be evaluating yourself to discover if you are a victim of
    this disorder.

    My homepage ... how to overcome shyness

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...